És itt érkeztünk el ahhoz a ponthoz, hogy mit is akar az ügyfél? Mikor lenne hajlandó egyéb biztosításokat vásárolni tőled?

Az ügyfélkapcsolatokat építeni kell, és gondozni. Hónapokba is beletelhet, amíg azok az emberek, akiről Te azt gondolod, hogy az ügyfeleid, azt gondolják rólad, hogy Te vagy a biztosítási szakértőjük!  

Akkor, ha te minél gyorsabban próbálod lezárni az üzletköltést, számára olcsónak tűnő ajánlatokkal, amivel több biztosítás megkötése esetén sokat tudna spórolni, akár szüksége van a szolgáltatásra, akár nem.

Akkor, ha azt érzi rajtad, hogy ki akarod szolgálni őt. Ha kíváncsi vagy arra, hogy ki ő és szánsz időt az ő speciális, egyedi élethelyzetének a megismerésére. Ha az ő problémáira, aggályaira, félelmeire adsz megoldásokat. Ha ügyfélként kezeled és nem szerződőként!